Teated

Laste ja noorte 2016/2017 treeningute ajad:  http://www.sakuvallaspordikeskus.ee/treeneridtreeningud/

Treeningutega liitumiseks palume võtta ühendust treeneriga.


 

Avatud registreerimine ujumistreeningutele.

Kõigil soovijatel palume saata e-mail vastavalt oma lapse vanusele!

1.klass kuni 4.klass – kelli.mets@hotmail.com ( treeningud esmaspäev ja reede, grupid alates kella 14.15st )

5.klass kuni 12.klass kristiinasekljutskaja@gmail.com ( treeningud teisipäev ja neljapäev, grupid alates kella 14st )

E-maili sisus palume ära märkida:

Lapse ees- ja perekonnanimi

Sünniaeg ja vanus

Isikukood

Kodune aadress

Maksja andmed( nimi, e-mail, isikukood, telefoni number)

Uutele liitujatele – väike lühikirjeldus lapse ujumisoskuse kohta Treeneritel on õigus lapsi vastavalt tasemele liigutada. Täpsemad kellaajad täpsustame gruppide täitumisel.


MAADLUS

Saku spordikeskuses algab septembri 1. nädalal Martin Plaser’i
juhendamisel maadlustreening algajatele ja edasijõudnutele.Martin on maadlusklubi Korrus3 juhataja ja treener.
Trennid toimuvad E, K, R 15.00-16.30.
Oodatud on kõik 6-18 aastased lapsed ja noored, poisid ja
tüdrukud.
Lisainfo 53627351 Martin Plaser


SAKU KOLMIK 2016

11.06.2016 Jooksupäev (Tulemused: tulemused , laste järjestus ) (kliki lingil)
01.10.2016  Rattapäev
ÜLDJUHEND 2016   (kliki lingil)
REGISTREERIMISVORM (kliki lingil)
 Lastele, noortele, M55 ja N50 on osalemine tasuta. M, N, M40 ja N35 on osavõtutasu etapile 5 € (kuni 30.09)  ja kohapeal 10 € Osavõtu tasu kanda Saku Vallavalitsuse arveldusarvele   EE862200001120079664 (selgitusse märkida eesnimi, perekonnanimi ja etapi nimi.  Stardimaksu on võimalik  sularahas tasuda ainult etapi kaupa võistluspäeval (enne starti kohapeal) ja siis on hind 10 €/ üks etapp.
PS! Kõigil etappidel osalejatel on võimalik peale üritust samal päeval TASUTA kasutada Saku Valla Spordikeskuse ujulat.

PERSONAALTREENING

Personaalne treener oluline abimees iga inimese treeningalaste eesmärkide saavutamisel. Selleks, et tõsta teadlikkust ja saavutada treenides maksimum tulemus, on vaja, et treener: • koostab  sobiva individuaalse treeningkava ja treeningplaani; • jälgib ja parandab  sooritustehnikat treeningus; • aitab leida lihastreeninguks õiged raskused, mis  edasi arendavad; • innustab püstitama uusi treeningeesmärke; • annab toitumissoovitusi, mis toetavad treenimist; Personaaltreeningule palume registreerida ennast SIIT! ja hinna leiad hinnakirjast.   Treener Krister Kaarlep