Teated

 

LAHTIOLEKUAJAD PÜHADEPERIOODIL

23.12 kell 10.00-19.00

24-26.12 SULETUD

31.12 kell 10.00-19.00

01.01.2018 SULETUD

 


2017/2018 rühmatreeningud

Kõht/selg/tuhar – E, K 18.30-19.30. Treener Egle Kõrvas , tel: 56 66 95 25, e-mail: egle1.korvas@gmail.com

NIA Dance – E 19.30-20.30. Treener Sirli Taniloo, tel: 5260562, e-mail: sirli.taniloo@gmail.com

KIKU rühmatrenn – T 19.30-20.30 ja R 18.00-19.00, Treener Kristel Vaht, tel: 53008931, e-mail: kristelvaht@gmail.com

Jumping – K 19.30-20.30 ja  P 18.00-20.00. Treener Aino Kallavus, tel: 53939608, e-mail: ainotimmer1@gmail.com

Zumba – T 18.30-19.30 ja R 19.00-20.00.Al.28.09 hakkab reedene Zumba toimuma neljapäeviti kell 19.40-20.35 Treener Jorge Hinojosa, tel:53814617, e-mail: jorgehinojosaestonia@gmail.com

AquaZumba – N 18.30-19.30 (Jorge)

Vesiaeroobika – T 18.30-19.30 (Riin)

Lisainfo, tundi registreerimise ja arveldamisega seotud küsimuste osas võta ühendust otse treeneriga.

Laste ja noorte treeningute info leitav:  Treenerid /treeningud (vasakus tulbas)

Massaazikabinet avatud al.04.09 (Info ja registreerimine 6718029)


 

Kas Sinu jalad ei suuda paigal püsida ja miski peidus olnud tantsuline külg ootab avastamist ?

Free Flow Studio ootab teid 10.september kell 11-13 Saku Spordikeskusesse avatud tundi.

Esimene proovitund on TASUTA! Vanus, kogemus pole oluline, kuivõrd tahe ja huvi tantsu vastu. Mis on kaasaegne tants ? Seda asumegi koos uurima ja avastama !
Rohkem informatsiooni : info@freeflowstudio.eu +372 56936196
https://www.facebook.com/groups/1848909968675597/?fref=ts


Ujumistreeningud:

Treeninguid viib läbi I.Sei ujumiskool ( http://www.seiujumiskool.ee/)

 1.-3.klass  –  Treener  Kelli Mets  (kelli.mets@hotmail.com). Treeningud E ja K;

4.-12.klass – Treener Kristiina Sekljutskaja ( kristiinasekljutskaja@gmail.com).  Treeningud T ja N.

PS! Grupid komplekteeritud

Tähelepanu!

Igal reedel al.08.09  kuni õppeaasta lõpuni on JÕUSAAL  broneeritud kell 13.50-15.30 kehalise kasvatuse tundide jaoks.


PERSONAALTREENING

Personaalne treener oluline abimees iga inimese treeningalaste eesmärkide saavutamisel. Selleks, et tõsta teadlikkust ja saavutada treenides maksimum tulemus, on vaja, et treener: • koostab  sobiva individuaalse treeningkava ja treeningplaani; • jälgib ja parandab  sooritustehnikat treeningus; • aitab leida lihastreeninguks õiged raskused, mis  edasi arendavad; • innustab püstitama uusi treeningeesmärke; • annab toitumissoovitusi, mis toetavad treenimist; Personaaltreener Erkki Murakas (erkki@murakas.com; www.erkki.murakas.com; 5285096 )