Aeroobika

NIA DANCE

Nia Dance on hoogne ja rõõmus tantsutrenn, mis õpetab oma keha kuulama ja liikuma „oma keha järgi“. Nia liikumistehnika õpetus põhineb teadmisel, et inimese keha on disainitud nii intelligentselt, et liikudes ja liigutades saab inimene avastada, avada, vabastada ja tunnetada oma keha potentsiaali nii, et ta oleks terve, kasutades selleks lihtsalt oma kehatunnetust.Nia Dance trenn tasakaalustab Sinu meeli ja tuunib Sinu keha! Igast trennist saad mõtestatud tantsimiskogemuse, energia, mõtteselguse ja tasakaalus emotsioonid.

Sõna „Nia“ on lühend ingliskeelsest väljendist neuromuscular integrative action, mis eesti keeles tähendab närvide ja lihaste koostöö treening. Nia Dance on kardio-tantsuline treening, mis kombineerib 52 lihtsat sammu tantsuliste, idamaade võitluskunstide ja keha ravivate tehnikatega, et saaksid tunni ajaga vormi oma keha, vaimu, hinge ja meeled. Ja seda mitte läbi keha pingutamise, vaid pideva teadliku lõõgastamise, mida võimaldab treeningu üks peamisi mõjutegureid, milleks on õige hingamine! Nia Dance treening on paljajalu, mittepõrutav ja kohandatav individuaalsetele vajadustele. Pane selga kerged aeroobikariided ja ära tossusid kaasa vea, oleme paljajalu! 

Nia Dance trennis on mõnusalt vaheldusrikas maailmamuusika, mis haarab Sind täiega kaasa!

 

RÜHMATREENING KÕHT/SELG/TUHAR

KõhtSelg on tõhus korsetilihaste treening, kus tugevdatakse kõhu- ja seljalihaseid saavutamaks paremat rühti ja leevendamaks seljavalusid. Tund algab lihtsa soojendusega, millele järgneb pikem kõhu- ning seljalihaste treenimine, tunni lõpus venitused. Kasutatakse ka Pilatese süsteemil põhinevaid harjutusi. Sobib nii algajale kui edasijõudnud treenijale.

 

KIKU RÜHMATREENING

Rühmatreeningus saadakse efektiivne koormus kogu kehale. Trenn koosneb nii aktiivsest kui ka rahulikumast osast. Tõstetakse koos heatuju tunnet.

 

ZUMBA

Emotsionaalne tantsuline fitnessprogramm, mis baseerub pealmiselt Ladina-Ameerika rütmidele, kui ei puudu ka hip-hop,rock’n roll jm stiilid. Sobib absoluutselt kõigile, ei pea olema tantsulist kogemust! See on pidu, kus igas tantsus on erinev koreograafia ja sa lahkud tunnist heade emotsioonidega, olles sealjuures kulutanud ka palju kaloreid. Üks programm kestab  2-3 kuud.

 

TONING

Treening algab 5-7 minutilise soojendusega, mille jooksul kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Põhirõhk on lihastoonuse tõstmisel ja kasutatakse ka erinevaid abivahendeid. Treening on sobiv nii meestele kui naistele, algajaile kui ka edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Tunnis ei kasutata keerulisi sammukombinatsioone.

 

AQUA ZUMBA

AquaZumba on veepidu, mis annab energilisele treeningule hoopis uue tähenduse. AquaZumba on segu Zumba ja traditsioonilise vesiaeroobika põhimõtetest. AquaZumba on ohutu, samas väljakutseid pakkuv treening, mis tugevdab südant, trimmib keha ja on eelkõige uskumatult lõbus.’